Labels


PM NEGARA MANA NI ?

Thursday 14 March 2013

HOT!! SI GURU BERUK YANG MENGHINA ANGGOTA KESELAMATAN NEGARA DI HANTAR KE ZOO

                  INILAH WAJAH YG PENDIDIK YANG BERHATI SEPERTI BINATANG

KOTA BHARU - Guru menghina anggota keselamatan di Lahad Datu ditahan di sebuah rumah di Jalan Panglima Raja, Kampung Gong Serapat Pasir Puteh, Kelantan, jam 7 petang tadi.(14/3/13)

Ketua Polis Kelantan, Datuk Jalaludin Abd Rahman berkata, suspek berumur 36 tahun itu bertugas sebagai guru di sebuah sekolah di Tok Bali dan mengaku seringkali tidak pergi ke sekolah sejak hujung tahun 2012 atas alasan tertekan.
p/s: memang dia ni ada masalah mental sebab telebih minum air paip yg sentiasa kuning di kelantan. terlalu biadap dan tidak menunjukan ciri-ciri bahawa dia ini seorang pendidik dan lebih bermotifkan politik.. apa salah anggota keselamatan pada dia dan keluarganya?? memang dia patut di hukum dgn sewajarnya..rasanya kalau dia ni di Afghanistan mmg sudah di tembak di kepalanya. kepada yang lain tu jadikan lah ini sebagai contoh.. JGN TERLALU BIADAP DAN MENGHINA BILA MENGELUARKAN KENYATAAN.. -AMEK KAU TU MAKAN DIA-



2 comments:

Farid said...

Engkau pun sama juga blogger mengata orang beruk.. Engkau berdosa tak atau tak berdosa?? Atau dosa kau sama besar dgn dosa dia..

Unknown said...

saya berdosa atau tidak itu saya dgn tuhan.. saya ada kata cikgu tu pasal dosa pahala ke cik farid?? klu dia boleh mengatakan polis yg meninggal tu sebagai anjing kenapa kita yg waras ni x boleh panggil dia beruk?? ada bantahan???

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Pena Berdarah~

cerita menarik minggu ini

PAPA HOMO

PEMBELA NASIB BANGSA MALAYSIA


SAYA PENYOKONG BN/UMNO DULU KINI DAN SELAMANYA