Labels


PM NEGARA MANA NI ?

Saturday 30 March 2013

KEMALANGAN PENCARAMAH ARUS BARU MENYEBABKAN KEMATIAN.



ini antara gambar2 yang dapat saya ambil ketika kemalangan.. kemalangan melibatkan sebuah kereta (penceramah arus baru) dan sebuah motosikal yang di tunggang seorang lelaki dan seorang perempuan..kemalangan berlaku pada pukul 11 pagi 30/3/2013
  kemalangan tersebut talah meragut nyawa perempuan yg membonceng motosikal sersebut sementara teman lelaki perempuan itu parah di muka dan patah bahagian kaki..di fahamkan bahawa kemalangan tersebut berpunca dari kereta toyota inova milik penceramah arus baru itu membuat pusingan u tanpa melihat dahulu..
  melang tidak berbau..berhati2 lah di jalan raya..marilah kita sama2 berdoa semoga roh nya di tempatkan bersama org2 beriman..Al-fateha....
 p/s:  pada pemandu kereta ingin saya berpesan jika mahu membuat pusingan u tgok2 la dahulu.. dan hormatilah penunggang moto sikal kerana mereka juga membayar cukai jalan.

                                                    lagi gambar kemalangan di bawah ini




4 comments:

AAKJ said...

done..tqtqtq

Anonymous said...

pembetulan, motor tu yang u turn secara tiba-tiba.

Unknown said...

bro.. benda ni berlaku depan rumah saya di port dickson.. sila tanya pada arus baru..untuk maklumat saya berani jawab.. gambar pun masih ade dlm fon saya lagi..TQ

zerrin said...

dijital kartvizit
referans kimliği nedir
binance referans kodu
referans kimliği nedir
bitcoin nasıl alınır
resimli magnet
K8N

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Pena Berdarah~

cerita menarik minggu ini

PAPA HOMO

PEMBELA NASIB BANGSA MALAYSIA


SAYA PENYOKONG BN/UMNO DULU KINI DAN SELAMANYA