Labels


PM NEGARA MANA NI ?

Thursday 4 April 2013

MEMANG SAH AIRMANI BANG NON DALAM STORE KUNYIT SAIFUL

Yuktes Vijay adalah peguam yang terbabit secara langsung dalam Liwat II bagi pihak Anwar Ibrahim. Yuktes berkerja dengan salah seorang peguam Anwar dan beliau melakukan semua kerja-kerja penyelidikan dan mencari bahan untuk mempertahankan Anwar.
Beliau telah menghantar email ke sebuah portal berita menceritakan rasa bosannya melihat sikap bermuka-muka Anwar dalam isu Liwat II.
Beliau antaranya sangat kecewa kerana Anwar Ibrahim dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) sanggup merendahkan diri ke tahap yang begitu hina apabila mempergunakan bapa Saiful untuk faedah mereka.
Yuktes memberitahu, ketika perbicaraan, Anwar sebenarnya gentar untuk memberikan pengakuan dan bersoal-jawab di kandang saksi. Anwar bimbang dengan soalan-soalan yang mungkin ditanya barisan pendakwaraya.
Yuktes turut melontarkan beberapa persoalan yang menghantui dirinya dan mahukan para penyokong Pakatan Rakyat bertanya sendiri kepada Anwar untuk mendapatkan jawapan.
Antaranya: cerita selanjutnya klik di sini

3 comments:

مهمد شفاريز said...

X Laku da cite nieh,sah ape lg?kes ni anwar dah menang dan didapati x bsalah dah..

Unknown said...

kih2 xyah duk spin la.. yang aku citer bab peguam dia buat pengakuan.. laku ke x ke tu soal lain.. ko buta ke apa cerita kat atas tu?? bidoh piang juak pencacai ni

Anonymous said...

Cer cari laporan penghakiman.....anuar ni menang sebab apa yerrr....sebab memang tak meliwat atau sebab teknikal......hihihi (APABILA MASANYA TIBA...DENGAN IZIN ALLAH SWT...KEBENARAN ITU, PASTI TERBUKA!!!!!!!! aku berharap dan berdoa...jika dia benar2 org yg munafik, jika benar dia peliwat, penzina, perasuah dan penabur fitnah (Dajjal kecik)..Kau buktikanlah Ya Allah.....jika benar dan dia engan bertaubat..Kau berikanlah ia peluang...dan setelah tu..dia masih engan bertaubat..janganlah Kau tangguh2kan lagi hukumanMu baginya di dunia ini....)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Pena Berdarah~

cerita menarik minggu ini

PAPA HOMO

PEMBELA NASIB BANGSA MALAYSIA


SAYA PENYOKONG BN/UMNO DULU KINI DAN SELAMANYA