Labels


PM NEGARA MANA NI ?

Monday 7 November 2011

KEBEBALAN TONY PHUA DALAM PAKATAN RONGGENG !!

Anwar membebel panjang sebelum menyertai mesyuarat strategik pilihanraya PKR kelmarin. Kenyataan Tony Pua kepada China Press – bahawa Pakatan Rakyat akan mengecilkan jumlah kakitangan awam membuatkan Anwar pening kepala. Anwar selalu pesan kepada jentera PKR, jangan sampai hati kakitangan awam terhentak walaupun kita sibuk bermain politik. Anwar memang mahu pastikan majoriti pengundi perkhidmatan awam akan diberikan kepada pembangkang.
Malahan, dalam manifesto yang sedang direncana oleh Anwar dan Team Strategik Pilihanraya PKR akan menggariskan halatuju kakitangan awam yang lebih baik dan jelas. Banyak yang Anwar hendak tawarkan kepada kakitangan awam. Termasuk mengambil contoh bagaimana beberapa Negara Arab memberikan kemudahan kepada kakitangan awam. Model negara Arab yang kaya dengan minyak menjadi rujukan Anwar. Sumber? PETRONAS.
Apabila sahaja Anwar mendapat laporan media mengenai kenyataan Tony Pua, dia tersentak dan terus menzahirkan perkataan BODOH. Anwar tahu, jika UMNO menggunakan isu itu secara strategik, kakitangan awam akan pantas menidakkan sokongan kepada PR. Ini yang Anwar katakan sebagai BODOH.
Undi kakitangan awam adalah sama dengan undi Melayu. Hati mereka perlu dijaga. Strategi 2008 akan Anwar gunakan semula. Satu email khas akan Anwar sampaikan kepada semua kakitangan awam. Menggunakan data yang sudah disediakan oleh kumpulan strategik pilihanraya; e-mail kakitangan awam memang sudah ada di pejabat PKR. Tak ada masalah. Email blasting akan digunapakai. Kalau ikut cadangan, siap dengan video klip manifesto PR.
BERITA PENUH : KLIK DI SINI

TQ TO gt-puteri.blogspot

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Pena Berdarah~

cerita menarik minggu ini

PAPA HOMO

PEMBELA NASIB BANGSA MALAYSIA


SAYA PENYOKONG BN/UMNO DULU KINI DAN SELAMANYA