Labels


PM NEGARA MANA NI ?

Thursday 22 September 2011

KANTOI !!!!!!! CINA KE MELAYU ?????





Sandiwara Khalifah Komunis .......... Siapa sebenarnya Zairil Khir Johari?

Bodohnya Melayu PAS dan PKR kena tipu hidup-hidup .........

Adakah Zairil Khir Johari, Setpol Khalifah Lim Guan Eng berdarah Melayu 100%? atau 50% Melayu dan 50% Cina. Kemungkinan besar dia 100% berdarah Cina?

Namanya Zairil bin Khir Johari atau ZAIRIL BIN ABDULLAH?

Orang-orang lama di Kampung Kancut, Alor Setar memang mengetahui bahawa Pak Khir Johari bersama-sama Che Tom Abdul Rahman (Puan Sri Kelsom) berkhawin pada 1943 dan Che Tom meninggal pada 20hb September 1994. Umum juga mengetahui bahawa Che Tom dan Pak Khir mempunyai 7 orang anak.

Zairil mengumumkan beliau mempunyai 9 adik beradik. Sembilan tolak 7, jadi 2. Mana datangnya selebihnya dua orang itu.

Selepas peninggalan Che Tom, Pak Khir Johari berkhawin semula dengan Puan Sri Christine Lim pada Februari 1996. Jika Zairil dilahirkan pada 1996 atau 1997, maka Zairil sekarang berumur 15 atau 16 tahun. Umur Zairil sekarang 28 tahun. Sudah! Kacau! Terlebih 12 tahun! Bermakna dia dilahirkan 12 atau 13 tahun sebelum Christine Lim berkahwin dengan Khir Johari.

Sah dan jelas bahawa Zairil bukan anak kandung Pak Khir. Beliau adalah anak Christine Lim bersama bapak kandung asalnya yang berbangsa China. Atau pun Christine Lim tidak pernah berkhawin dengan sesiapa pun sebelum beliau berkhawin dengan Pak Khir? WooooW ini sudah menarik!

Yang jelas dan secara ‘sah’, Zairil bukanlah anak kandung Pak Khir. Bermakna dia adalah anak Christine Lim bersama bapa Cinanya. Oleh itu dia bukanlah keturunan Melayu tetapi keturunan 100% Cina. Sebab itu Musibat Khalifah Komunis Lim Guan Eng ambil dia jadi Setpolnya. Dia juga sama spesis dengan 3 ekor hantu besar PKR yang memegang kod 71.

Oleh itu janganlah percaya sandiwara Musibat Khalifah Komunis ni untuk mengaitkan Cina Zairil ni dengan Khir Johari ....... tiada kaitan langsung.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Pena Berdarah~

cerita menarik minggu ini

PAPA HOMO

PEMBELA NASIB BANGSA MALAYSIA


SAYA PENYOKONG BN/UMNO DULU KINI DAN SELAMANYA