Labels

PM NEGARA MANA NI ?

Thursday, 29 September 2011

ANWAR BUAT SOLAT HAJAT LAKNAT TERHADAP KPN DAN PEGUAM NEGARA

Anwar buat solat hajat laknat terhadap KPN dan Peguam Negara,betul ke?????
Setahu aku dalam Islam kaedah 'matlamat menghalalkan cara"tidak dibenarkan sama sekali.
Dah tu yang pergi buat solat hajat laknat tu apasal? Diaorang ni dah tak siuman ke?Minta lah hajat lain
macam solat hajat minta negara selamat ke,minta rakyat semua aman makmur ke,minta ekonomi negara kita kukuh ke?tak pun solat hajat minta Anwar beri kerjasama dengan polis bagi DNA dia ke? minta supaya kes liwat ni tak pecah belahkan umat Islam ke, ni tak yang pergi buat solat hajat minta seseorang di laknat tu buat apa? Seolah-olah sama lah macam lakukan sihir.Silap-silap haribulan boleh jadi syirik nih.Benar ALLAH SWT Maha pengasih,Maha penyayang dan Dia boleh makbulkan permintaan hambanya, tapi benda berdosa tetap berdosa.Sendiri buat sendiri kene tanggung la nanti.
Kalau betul Anwar teraniaya,takkan dari tahun 1998 sampai sekarang Allah Swt tak jawab apa-apa..
malah makin teruk jadinya..betul tak? Mesti ada sebabnya dan mungkin Anwar tahu kenapa,cuma dia ni jenis yang buat dek je.Jenis tak sedar diri dan tak nak mengaku kesilapan sendiri..tak ada manusia sempurna la tp Anwar ni rasa macam diri dia seorang tuhan jadikan sempurna.
Kita ni kene ingat,dalam kita meminta-minta Allah swt melaknat seseorang,takutnya nanti Allah swt melaknat kita pula nanti.Sebabnya kita tak jelas tentang kedudukan perkara sebenar Anwar ni.,main ikut-ikut je.
Kita tak tahu betul salahnya Anwar ni,sebab dia tak mahu bagi kerjasama kepada polis untuk selesaikan kes dia ni.Yang aku tau polis tu pun manusia macam kita gak,takkan diaorang nak masuk neraka ye tak? dan diaorang tak dungu macam yang Anwar kata..Wallahualam  ~PENA BERDARAH~













0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Pena Berdarah~

cerita menarik minggu ini

PAPA HOMO

PEMBELA NASIB BANGSA MALAYSIA


SAYA PENYOKONG BN/UMNO DULU KINI DAN SELAMANYA