Labels


PM NEGARA MANA NI ?

Thursday 22 September 2011




WAN AZIZAH NAFIKAN PERUT BUNCIT ANWAR IBRAHIM, BAGAIMANA PULA DENGAN CORAK BAJU ANWAR DALAM CCTV BERWARNA


Jika sebelum ini kedua-dua beranak, Wan Azizah dan Nurul Izzah menafikan bahawa pelakon dalam video seks bersama pelacur Cina itu bukan papanya atau suami kepada Wan Azizah hanya disebabkan perut pelakon dalam video itu yang dikatakannya ‘buncit’. Malah, Wan Azizah menyatakan beliau tahu bagaimana rupa perut Anwar Ibrahim ketika ‘bersama’ dahulu.


Tetapi, pembongkaran terbaru rakaman cctv berwarna yang telah dirakam kamera tertutup cctv di Ampang Apartment tempat berlangsungnya Anwar Ibrahim melayari bahtera dan memadu kasih bersama pelacur Cina. Kelihatan juga Dato’ Eskay yang kelihatan cukup mesra ketika berjalan beriringan bersama Anwar Ibrahim ketika menuju ke sebuah bilik apartment.


Kelihatan jelas Anwar Ibrahim bersama Dato’ Eskay yang menggunapakai baju berwarna unggu dan mempunyai sedikit corak. Betulkah? Apa kata kita tanya Wan Azizah? Wan Azizah mesti tahu corak dan warna baju Anwar Ibrahim. Cuba kita minta Wan Azizah dapatkan baju yang dipakai Anwar Ibrahim pada waktu kejadian. Pasti ada. Difahamkan juga lelaki yang tidak mengaku Anwar Ibrahim itu menggunakan sandal.


Demikian juga dengan kehilangan jam Omega yang mana sehingga kini masih belum terjawab oleh Wan Azizah mahupun Nurul Izzah yang menyatakan jam tersebut tersimpan oleh kedua-dua anak beranak itu. Manakala, di pihak Dato’ Eskay memaklumkan jam tangan Omega itu telah disimpan mereka sebelum diserahkan kepada polis sebagai bahan bukti. Jam tangan Omega itu difahamkan hanya mempunyai 2 edisi khas sahaja di Malaysia, yang mana sebuah jam tangan Omega tersebut dihadiahkan kepada Tun Dr Mahathir oleh Raja Abdullah dan satu lagi diserahkan kepada Anwar Ibrahim.


Dalam cctv berwarna itu, kelihatan Anwar Ibrahim keluar dengan tidak menggunakan jam tangan Omega sebaik selesai membuat pancutan ke dalam lubang pelacur Cina itu. Mungkin Anwar Ibrahim tidak perasan memandangkan kesedapan yang penuh nikmat sebaik merasai kepuasan layanan pelacur sehingga tidak menyedari jam tangan Omeganya telah dicuri pelacur Cina itu.


Bagi penyokong-penyokong Anwar Ibrahim, gaya mudah mempersoalkan mengapa warna baju berbeza sewaktu berada di dalam lif dan waktu video seks itu mengambil tempat dalam usaha menidakkan kebenaran cctv berwarna itu. Mengikut pakar teknik video, perbezaaan warna ini kerana klip video adegan seks diambil secara night vision dalam keadaan bilil gelap. Maka warna pakaian berubah.


Kita pakat ramai-ramai minta Wan Azizah dan Nurul Izzah buat kenyataan media untuk sangkal bukti video terbaru Anwar Ibrahim itu! Kita cabar Nurul Izzah dan Wan Azizah jika benar beliau masih mempersoalkan dakwaan ramai rakyat Malaysia yang menyatakan itu bukan papanya.


Jangan lupa bawak sekali Karpal Singh dan Gobind Singh itu untuk sidang media bagi melindungi anak-beranak Anwar Ibrahim itu.
 —

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Pena Berdarah~

cerita menarik minggu ini

PAPA HOMO

PEMBELA NASIB BANGSA MALAYSIA


SAYA PENYOKONG BN/UMNO DULU KINI DAN SELAMANYA