Labels

PM NEGARA MANA NI ?

Friday, 30 September 2011

Anwar kata Najib terlibat dalam bermacam-macam penyelewengan, termasuk jadi dalang isu liwat??? BETUL KE???





Anwar kata Najib terlibat dalam bermacam-macam penyelewengan,
termasuk jadi dalang isu liwat??? BETUL KE???
Apa salah Najib pada Anwar?Yang aku nampak selama ini,
Anwar yang buat macam-macam pada najib.
Macam-macam serangan yang dibuat oleh Anwar dan
penyokong-penyokongnya pada Najib.Aku tak pernah dengar pula Najib
hentam Anwar? Korang pernah dengar tak??
Setahu aku lah Anwar je yang biasa menghentam Najib dalam ceramah-
ceramah dia.Kalau kita dengar la cakap2 Anwar masa berceramah,
nampak macam si Najib ni tak ada telor,tak cerdik,tak hensem,
kuat makan rasuah, dan macam2 lagi la yang dihentam.Ibarat semua yang
buruk tu Najib lah,yang baik dan elok sempurna tu dialah seorang.
Anwar ingat dia seorang jelah yang hebat,pandai,terror macam ayam jaguh.
Aku pun pelik,kenapa Anwar marah sangat kat Najib tu? Ada Najib ni usik
bini dia ke, anak dia ke,cucu dia ke,teramik harta dia ke,terpijak benda dia
ke,atau dia ni marah sangat sebab tak berjaya usha Najib untuk di liwat?hahaha
Part tu yang aku tak faham sangat tu.
Bagi akulah kalau Anwar nak marah,Dia patutnya marah pada Tun Mahathir.
Orang yang telah tendang dia keluar dari Umno dan Kerajaan,sebabnya masa dia
kene tendang dengan Tun Mahathir,Najib tak ada masuk pun dalam ini cerita.
Aku rasa la mesti ada sebab lain kenapa Tun Mahathir tendang dia?
Satu lagi aku rasa Anwar ni takut Najib akan jadi perdana menteri masa tu.
Ini bermakna dia akan kempunan untuk jadi perdana menteri.Bak kata orang
tua-tua la mati berangan si Anwar ni.
Bagi aku lah,Najib memang selayaknya menjadi perdana menteri,bak kata orang
tengok muka dia pun agak hensem,senyuman dia memikat sejuk mata memandang.
Peminat pun ramai,budi bahasa pun ada macam arwah bapak dia dulu..
"like father like son".
Satu perkara yang aku nak tanya pada korang,kalau korang tengok muka Anwar,
muka Anwar ni makin hari makin berubah,cuba kowang renung betul-betul.
Aku nampak muka dia kejap macam musang,kejap macam beruang,kadang-kadang tu
nampak macam kucen parsi pun ada gak..kan kan.
Persoalannya sekarang Anwar kata Najib terlibat dalam bermacam-macam
penyelewengan termasuk jadi dalang dalam isu liwatnya.Betul ke?
Pada pendapat aku,itu semua tak betul.karut !!!Pendapat korang pula macam mana..
bak kata pak pandir,aku ambil part2 sesuai" ada otak pandai,ada akal pakai,
ada bijak gadai" jadi korang fikirla sendiri guna otak yang waras.
~PENA BERDARAH~

1 comments:

Anonymous said...

Anwar kata Najib tak hensem sebab dia tak dapat takluki Najib...dia sebenarnya jalous kat Najib yang tampan, gagah dan hensem giler...Aku dah pernah jumpa dan bersalam dengan najib, bibirnya merah, kalah aku yang perempuan ni...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Pena Berdarah~

cerita menarik minggu ini

PAPA HOMO

PEMBELA NASIB BANGSA MALAYSIA


SAYA PENYOKONG BN/UMNO DULU KINI DAN SELAMANYA