Labels

PM NEGARA MANA NI ?

Wednesday, 28 September 2011

ANWAR KATA SEMUA ULAMA KERAJAAN TIDAK BOLEH DI PERCAYAI

Assalamualaikum... di sini aku nak cerita kan serba sedikit tentang ANWAR ni adalah mengikut apa yg aku kaji dan fikir tentang ANWAR yg aku rasa aku boleh kongsikan dgn rakan2 bloger... betul ke ANWAR kata ulama kerajaan tak boleh di percayaai ?

  ok.. mari kita fikirkan jika ANWAR kata semua ulama kerajaan tak boleh di percayaai.. kenapa ANWAR pergi membuat laporan  dengan JABATAN AGAMA ISLAM WILAYAH PERSEKUTUAN ( JAWI ) untuk mengambil tindakan QHAZAF terhadap SAIFUL BUKHARI ?... ANWAR nak JAIS paksa SAIFUL kemukakan 4 orang saksi yang boleh sahkan ANWAR meliwat dia( SAIFUL)  kalau gagal ANWAR minta JAIS  hukum SAIFUL atas kesalahan buat dakwaan palsu ! ini semua trick bodoh beb .. mana nak cari 4 orang saksi yang nampak perbuatan terkutuk tu..sampai kiamat pun takkan ada saksinya..sebab nya perbuatan meliwat tu bukan nya berlaku di tepi2 jalan, di taman bunga, di bawah pokok, di bus stand .. cehh apa punya mangkok ANWAR ni !!

   hello geng !!! ni bukan kes rogol la.. ini kes liwat.. rogol dan liwat mana sama. rogol antara lelaki dgn perempuan.. zina pun antara lelaki dgn perempuan.. tapi liwat ni antara lelaki dengan lelaki.. dalam ertikata seks luar tabi'i.. apa daaaaaaa tak itu pun tak faham ke ?? jangan confuse.. sebab 2 benda yg berbeza perlakuan dan perbuatan..

   aku rasa ini la kali pertama permohonan macam ini di buat kepada JABATAN AGAMA ISLAM kat negara kita ni..dan aku juga rasa pelik sebab setahu aku la walau pun aku ni tak la tinggi sangat ilmu agama tapi kan  HUKUM QHAZAF khusus untuk kesalahan  "LIAN" korang taw x apa itu "LIAN" ia membawa maksud apabila si suami menuduh isteri nya berlaku curang iaitu BERZINA dengan orang lain.. Wallahualam.. kau orang fikir2 dan kaji2 la sendiri samada betul tak kajian yg aku buat ni.. kalau rasa tak betul aku minta maaf dan tolong perbetul kan.. ~PENA BERDARAH~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Pena Berdarah~

cerita menarik minggu ini

PAPA HOMO

PEMBELA NASIB BANGSA MALAYSIA


SAYA PENYOKONG BN/UMNO DULU KINI DAN SELAMANYA