Labels

PM NEGARA MANA NI ?

Wednesday, 28 September 2011

ANWAR KATA NYAWANYA TERANCAM ... BETUL KE ???


 Assalamualaikum terima kasih kerana korang sudi juga layan blog aku yg x seberapa ni.. ni aku nk cerita sedikit tentang kebodohan ANWAR untuk menutup malu dan kesalahan kerana SAIFUL  membuat laporan polis berkenaan kes dia di liwat ANWAR..

   ANWAR kata nyawanya terancam kerana ada orang nak bunuh dia ??sebab tu dia cepat2 menyorok di kedutaan turki... kah kah kah nuar ohhh nuar.. kenapa bila SAIFUL buta laporan tentang kes dia di liwat baru dia kene ancam ?? dia kene ancam ke atau dia terancam dgn laporan yg di buat oleh SAIFUL terhadap dirinya?? ok sekarang mari kita sama2 fikirkan tentang si NUAR ni..
   sejak dia di bebaskan dari penjara pada 2004 sampai sekarang tak pernah sekali pun kita dengar nyawa nya di ancam kan.. ke hulu ke hilir pagi petang siang malam melalak menyalak bagi ceramah 1 tanah melayu ni pergi tipu cina, tipu india, tipu orang melayu.. siap pergi balik oversea lagi tp dia OK je..cerita dia di ancam bunuh timbul sebaik sahaja SAIFUL membuat laporan polis.. kenapa lah nak tipu orang ramai mengatakan dia di ugut melalui SMS.. jika benar buat apa lari ke kedutaan TURKI kenapa tak lari ke BALAI POLIS.. pelik bin ajaib kan.. sampai sekaran tak ada 1 pun laporan di buat oleh ANWAR mengenai ancaman bunuh terhadap diri nya.. korang tak pelik ke.. aku mmg da pelik sgt2 ni.. kah kah kah.. aku tergelak besar masa aku tgh menulis artikel ni.. mana tak nya sebab kan gelabah beruk dia tak taw nak buat apa tiba2 lari ke  kedutaan turki buata apa?? dia patut dapat anugerah perlakun terbaik ANUGERAH TUHAN..sekarang aku tgok dia ok je buat ceramah sana sini telalak telolong 1 tanah melayu.. xde pulak ancaman bunuh.. tp masa SAIFUL buat laporan je dia kene.. alahai lawak betul di badut negara ni !!

   ANWAR juga pernah kata dia tak mahu pakai baju kalis peluru yang di bekal kan oleh PDRM.. sebab katanya jika orang nak bunuh dia macam2 yang boleh di buat termasuk tembak kepala dia guna bom dan macam2 lagi la..tahu pun dia kematian boleh berlaku di mana2 tak kira masa  tak kira tempat..MAHFUZ takkan lewat walaupun sesaat.. lagi 1 kat malaysia ni mana ada orang mati kene bom kene tembak pun jarang sekali kita dgr.. jadi kesimpulan nya tak payah la nak membohong rakyat kata nak kene bunuh la apa la.. sebenarnya ANWAR dah gelabah beruk sampai tak tahu nak buat apa sampai tersasar ke kedutaan TURKI.. klu SAIFUL tak buat laporan korang agak2 ANWAR dapat ancaman bunuh tak ?? sebenar nya dia takut dgn bayang2 dia sendiri.. anwar mmg seorang perlakun yg hebat.. syabas anwar boleh di gelar BADUT NEGARA..... ~PENA BERDARAH~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Pena Berdarah~

cerita menarik minggu ini

PAPA HOMO

PEMBELA NASIB BANGSA MALAYSIA


SAYA PENYOKONG BN/UMNO DULU KINI DAN SELAMANYA