Labels

PM NEGARA MANA NI ?

Thursday, 29 September 2011

ANWAR CAKAP DIA TAK BOLEH BAGI DNA SEBAB NANTI POLIS PALSUKAN KEPUTUSANNYA

Anwar cakap dia tak boleh bagi DNA sebab nnti polis palsukan keputusannya untuk aniaya dia.BETUL KE???

Cakap dengan orang dungu boleh la.Anwar ingat kita semua ni dungu macam dia ke?
Bagi alasan-alasan bodoh dan mengarut macam cerita hindustan.Yang sebenarnya dia TAKUT keputusan DNA dia tu sepadan dengan lendir dia yang ada terselit dalam jubo si Saiful Bukhari tu agaknya.Betul juga tu, siapa Anwar ni sampai polis nak aniaya dia.Dia ingat polis kat Malaysia ni macam polis dalam cerita hindustan tu ke?Boleh main hentam-hentam,boleh main aniaya-aniaya dan boleh buat main-main belakang.Kalau naik mahkamah sok macam mana nak jawab.Aku yakin betul polis negara kita tak buat macam tu.Benda-benda macam ni mana boleh main reka-reka,betul tak??Macam aku bagitahu tadi dia bukan perdana menteri,bukan siapa-siapa pun cuma seorg AHLI POLITIK YANG SYOK SENDIRI DAN PERASAN.Kehulu kehilir berlakon macam pemimpin negara..memalukan betul.
Satu hal lagi ada pula peguam-peguam dia yang sokong cakap dia macam keldai bahalol.Mereka kata DNA tu tak penting cuma keterangan sokongan (corroborative evident).
Bangang punya peguam,mereka tu tak tengok cerita CSI ke?Buat penat orang Hollywood buat filem tu.Semua orang tahu,sekarang ni dah jadi trend 'scientific evident' amat penting dalam menyelesaikan kes-kes jenayah.Benda macam ni budak kecil pun tahu.Jadi tak payah la nak berhelah-helah.orang semua dah tahu,sebab tu la tak ramai orang yang pergi berkumpul dekat IPK Kuala Lumpur masa dia kene tahan polis.
Satu hal lagi,sejak bila pula polis aniaya orang guna DNA.Aku rasa Anwar sorang je yang cakap macam tu,sebab sebelum ni aku tak pernah dengar polis guna DNA untuk kenekan orang.Macam ni mesti ada apa-apa ni,sebab tu bagi alasan kononnya pakar dari luar negara nasihatkan jangan beri DNA,akhirnya pakar dari luar yang dia pungut si MCDONALDS tu yang kantoikan dia dengan mengatakan bahawa DNA seseorang boleh bertahan selama 113 jam.Kenapa Anwar diam??? Kalau tak buat benda terkutuk tu beri jelah DNA habis cerita.Pasal apa nak takut-takut.Kalau polis nak kenekan dia,senang je,boleh gunakan DNA kes lama dia dulu.Secara tak langsung, ni jelas sangat menunjukkan Anwar pun percaya siasatan polis telus,ikut peraturan,bukan main-main.Kalau DNAnya sepadan mesti kene punya. ~PENA BERDARAH~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Pena Berdarah~

cerita menarik minggu ini

PAPA HOMO

PEMBELA NASIB BANGSA MALAYSIA


SAYA PENYOKONG BN/UMNO DULU KINI DAN SELAMANYA