Labels


PM NEGARA MANA NI ?

Tuesday 25 October 2011

WOW !! BANYAKNYA KELANTAN BERHUTANG.. SIAPA HUTANG SIAPA ??



Hutang...Hutang...Hutang....
Siapa yang tidak pernah berhutang?

Gomo nak ulas isu Hutang kerajaan Negeri Kelantan di bawah Pentadbiran PAS ini. Apakah anda semua tahu berapa jumlah keseluruhan Hutang yang di tanggung kerajaan PAS Kelantan ini? Hutang yang mana merupakan Hutang paling tinggi dalam Negara Malaysia ini. Di antara negeri negeri lain Kelantan lah yang mempunyai Hutang yang paling banyak dengan kerajaan Pusat.

RM 993.75 Juta

Fuh....banyak betul hutang kerajaan Negeri Kelantan ini, sudah hampir 1 Bilion ringgit Malaysia. Namun itulah hakikatnya yang nyata dan jelas bahawa Kerajaan Pusat iaitu kerajaan BN banyak menyalurkan bantuan Keewangan kepada kerajaan PAS Kelantan selama ini.

Namun PAS di kepalai wali terompah sedikit pun tidak menghargai bantuan dari kerajaan BN ini malah sanggup pula mendoakan Doa bala Pecah Perut kepada Kepimpinan BN.

PAS menjaja ke sana sini dalam pentas pentas ceramah nya bahawa Kerajaan BN menidakkan Kelantan dan kerajaan BN lah menyebabkan Kelantan tidak maju kerana tidak membantu Pentadbiran PAS Kelantan.

PAS turut menyatakan oleh kerana Kelantan di Tadbir PAS maka Kerajaan Pusat menjadi pilih kasih dan menepikan Kelantan dari landskap pembangunan.

Ewah ewah....bukan main PASRAEL ni menfitnah kerajaan BN. yang selama ini pembangunan di Kelantan adalah usaha kerajaan BN. Lihat sahaja Hospital, Sekolah, Itu ini semua kerajaan BN yang bangunkan. Malah MASJID rumah Allah juga kerajaan BN yang bina. Nak harapkan PASRAEL apa yang di bina?

Si Nik Ajis tua Kutuk tu bila di tanya pembangunan Kelantan maka dengan BODOH dan selamba menjawap mereka mempunyai TESCO. TESCO Kepala BAPAK Nik Ajis lah!!! TESCO tu milik Yahudi, di bina pun atas nama Syarikat. Takda kena mengena dengan kerajaan negeri pun. Tu lah kebodohan Nik Ajis ni.
berita selanjutnya klik sini : kantoi

P/S : Kerap kali bile kite perdebatkan tentang kelemahan dan kepincangan Kerajaan Parti Bulan Kelantan mentadbir negeri tuh....

Maka sering le kite di hidangkan dengan lagu lagu lame yang seirama dengan nyanyian para pendeta deme yang melalaikan para penganutnye yang kite sedia maklum tidak pernah mahu menggunakan akal yang Allah swt kurniakan....

..."Semenjak dua menjak Pas perintah Kelantan..... Kerajaan Pas telah berjaya melunaskan hutang hutang kerajaan negeri tinggalan Kerajaan BN yang berjumlah hampir 600 juta"....HEHEHE......kenyataan bodoh dan bengap tuh le yang para pecacai Parti Bulan warisi dari Tok Tok Gundu deme........

Rope rope nyenya ALLAH tuh maha kaya.... maha mengetahui dan maha mengasihani.....

Semalam didalam soal jawab di Parlimen..... kedunguan dan kebejatan mentaliti para penganut Parti Bulan yang bebal telah terjawab......

Menjawab soalan Abdul Fatah Harun (Pas-Rantau Panjang) mengenai jumlah tunggakan hutang Kerajaan Pusat dengan kerajaan negeri, beliau berkata, Kerajaan Pusat tidak berhutang dengan mana-mana kerajaan negeri sebaliknya memberikan pinjaman kepada kerajaan negeri.

Katanya, jumlah tunggakan hutang kerajaan negeri kepada Kerajaan Pusat sehingga 30 Jun lalu ialah RM1,014.25 juta. (Klik Tulisan Yang Berwarna Biru tuh....)

Aikkkk!!! dah jadi dua kali ganda dari tinggalan Kerajaan BN??????

Semoga Allah swt mengampuni dose dose deme yang lalai dan bebal tuh...

1 comments:

Anonymous said...

kau tu yg bedosa...mengutujk je kje kau..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Pena Berdarah~

cerita menarik minggu ini

PAPA HOMO

PEMBELA NASIB BANGSA MALAYSIA


SAYA PENYOKONG BN/UMNO DULU KINI DAN SELAMANYA