Labels


PM NEGARA MANA NI ?

Saturday 1 October 2011

MELAYU DI KRISTIAN KAN !!!

KRISTANITI DI DALAM "KAPAL M.V LOGOS HOPE"

KAPAL M.V LOGOS HOPE SEMASA DI PELABUHAN PULAU PINANG

KAPAL LOGOS HOPE di jangka tiba di pelabuhan Kelang dan akan berlabuh di STAR CRUISE TERMINAL Pelabuhan Barat pada 28hb Sep 2011 dan akan berada di situ sehingga 24 Okt 2011. Kapal ini di pecayai membawa padri-padri dari seluruh dunia, dengan bermisikan bantuan, harapan dan pengahtahuan. Misi sebenar mereka diselidungi di sebalik perpustakaan dan pesta jualan buku yang di promosikan dalam rangka masa mereka berada di sini.

Pesta jualan buku ini akan digunakan untuk cubaan pengedaran BIBLE kepada pengunjung-pengunjung yang datang untuk melihat pesta buku itu. Di fahamkan juga 1 kumpulan khas dari kapal tersebut akan turun, dengan tujuan melawat gereja-gereja di sekitar Lembah Klang. Penglibatan beberapa gereja tempatan dari Lembah Klang di antaranya Wesly Church Klang bertanggungjawab dengan tugas mempromosikan kedatangan kapal tersebut.

Kami meminta pihak KDN memantau kehadiran Kapal ini, oleh kerana banyak perkara-perkara yang tersembunyi melalaui aktiviti-aktiviti yang di jalankan oleh mereka sangat di curgai. Memandangkan buat masa ini banyak MUBALIGH KRISTIAN yang semakin berani untuk mempengaruhi ajaran dan mengembangkan kepercayaan kristian mereka terhada orang-orang agama Islam di Negeri Selangor terutama anak-anak muda, rumah anak-anak yatim dan juga mereka berani menyusuk masuk kekawasan penempatan orang Asli yang mana kebanyakan nya udah memeluk agama Islam.

Maklumat-maklumat yang di kumpul oleh pedang fissabilillah menunjukan kawasan-kawasan penempatan orang asli Islam di Pulau Carey, Teluk Panglima Garang, Kuala Langat sering dikunjungi, mubaligh-mubaligh kristian bagi mempengaruhi dan mengembangkan kepercayaan mereka. Maklumat ini di perolehi dari kunjungan kami dan apa yang di perolehi dari aduan daripada beberapa orang pekerja estet yang telah mengesyaki kekerapan kehadiran sebuah van yang membawa beberapa orang disyaki cuba menjalankan aktiviti-aktiviti kristianisasi di kawasan itu.

Keadaan ini sangat di bimbangi dan di takuti, badan badan dakwah perlu memainkan peranan penting yadan lebih agresif untuk mematau dan menepis dayyah kristianisasi yang terlah berluasa berlaku kepada orang-orang Islam di Negeri Selangor khusus nya kawasan pendalaman.       ~~ ARTIKEL DARI BLOG PEDANG FISABILILLAH~~


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Pena Berdarah~

cerita menarik minggu ini

PAPA HOMO

PEMBELA NASIB BANGSA MALAYSIA


SAYA PENYOKONG BN/UMNO DULU KINI DAN SELAMANYA