Labels


PM NEGARA MANA NI ?

Wednesday 12 October 2011

PERHATIAN !- Pages Anti-PKR Club Adalah Milik Pakatan Pembangkang Dalam Menghancurkan BN

Thursday, October 13, 2011


Buat pelayar Facebook Pro Kerajaan diminta anda untuk REMOVE segera Pages Anti PKR Club kerana pages tersebut adalah milik Pakatan Pembangkang yang mana Admin Admin mereka terdiri daripada Page Kami Benci Saiful Bukhari.

Gomo sudah syak lama akan pekara ini dan pada semalam apabila ada seorang Admin yang dijemput meletakkan Video Anwar Ibrahim maka admin tersebut diremove dan di Ban serta merta. maka jelaslah lagi bahawa APC adalah milik pembangkang.


Penjelasan diminta dan apabila semakin ramai masuk ke Wall APC meminta penjelasan maka satu demi satu telah di Ban. Mereka yang di Ban ini merupakan pejuang tegar BN dan merupakan Blogger Blogger pro BN. Malah Papa Gomo sendiri telah di Ban dari APC kerana bertanyakan status mereka sama ada Pembangkang mahupun Kerajaan.



Malam tadi juga Admin KBSB yang juga Bohsia terlampau telah Inbox FB Gomo bertanyakan " Macam mana Gomo tahu Page APC adalah milik pembangkang dan beliau turut bertanyakan apakah ada orang dalam yang memberikan maklumat.


Dengan soalan Bodoh dari Admin KBSB ini menjelaskan kepada semua bahawa Memang 100% Anti PKR Club adalah milik pakatan Pembangkang yang dicipta bagi menarik penyokong BN. Menjelang PRU 13 Page tersebut akan meukar statusnya dan akan menghentam BN secara Total dan menyokong Pakatan Pembangkang.


Admin APC turut memaklumkan bahawa Akaun Papa Gomo Jahat telah dihack dan sebab itu Papa Gomo Jahat mengeluarkan kenyataan APC milik pembangkang. Itu jawapan APC yang telah KANTOI bodoh dalam melindungi Pages mereka.


Diatas ini adalah akaun Kami Benci Saiful Bukhari dan minta anda perhatikan setiap wall yang dikeluarkan akan di kod kan dengan nama ( - acik )


Diatas ini pula wall Anti PKR Club yang kadang kadang melakukan kebodohan dengan sendirinya bila turut meletakkan kod nama Admin sama seperti yang KBSB lakukan. ( - joe )

KBSB
APC


Terbukti Admin KBSB dan juga APC adalah terdiri dari mereka yang sama....



Gomo pohon kepada semua agar Masuk ke dalam APC dan menyerang Wall APC dan menyampaikan kepada yang lain bahawa Pages Anti PKR Club adalah milik pembangkang.



POHON SEBARKAN HAL INI BUAT SELURUH JENTERA MAYA DAN
KLIK REPORT PAGES TERSEBUT BAGI DITUTUP FACEBOOK!!!!.. SUMBER INFO DARI BLOGER PAPA GOMO :klik disini

1 comments:

Anonymous said...

saya dah dislike page tu..gile ah..pandai depa menyamar tapi pandai lagi papagomo..yess..hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Pena Berdarah~

cerita menarik minggu ini

PAPA HOMO

PEMBELA NASIB BANGSA MALAYSIA


SAYA PENYOKONG BN/UMNO DULU KINI DAN SELAMANYA