Labels


PM NEGARA MANA NI ?

Saturday 22 October 2011

TERESA COCK DAH MELAMPAU !! BIADAB..


Teressa 'cock' hari ini cuba mendesak kerajaan Selangor pimpinan Khalid 'gampang' dibawah kuasa DAP anti-Islam menutup Stadium Shah Alam esok sekali gus membatalkan terus hasrat ribuan NGO berhimpun demi menyelamatkan umat Islam di Malaysia. Teressa 'cock' yang sebelum ini begitu lantang dengan Kristian-nya dan hendak membenarkan Bible dalam Bahasa Melayu dibawa masuk ke Malaysia tanpa melalui pemeriksaan KDN. Celeng buta yang langsung tidak fasih berbahasa Melayu ini ingin benar melihat Bible Bahasa Melayu masuk ke Malaysia dan menyebarkan kristianisasi ke Malaysia khususnya kepada orang Melayu.







Apakah motif sebenar Teressa 'cock' ni?? Kita tinggalkan dulu isu yang tidak akan pernah habis ini. Esok beberapa badan NGO yang tidak ada kena mengena langsung dengan parti politik ingin mengadakan HIMPUN dengan niat sebagai tanda sokongan terhadap DYMM Sultan Selangor dan menyelamatkan akidah umat Islam di Malaysia yang kian terhakis dan menentang gerakan kristianisasi yang diadakan di DUMC.


Pls forward ths msg to other Christians. 
“Dear bro and sister in Christ, following the statement by Sultan of Selangor on Jais raid in DUMC, there’ll be a big anti-Christianity rally in Shah Alam Stadium on 22 October, Saturday 2pm organised by Perkida, Perkasa etc. We’re afraid this will intensify tension between Muslims and Christians. PAS will issue a statement tomorrow that urge members not to participate. Pls pray for God’s intervention.”
Teressa 'cock' juga cuba mengarahkan PAS supaya tidak ikut serta dalam perhimpunan ini. Nampak sangat yang DAP sudah rasa tergugat dengan himpunan ini. Dan sudah terbukti bahawa PAS sudah dalam genggaman DAP sehingga sanggup mengikut bontot Celeng Celaka ini. Kenapa perlu takut dengan perhimpunan ini? Kami Muslim bukan hendak lancarkan perang kepada Kristian di Malaysia. Kami diajar untuk hidup harmoni di bawah naungan Islam-Melayu. So, don't worry bro and sister in Christ.
 
SUMBER DARI BLOG :  ohpemerhati.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Pena Berdarah~

cerita menarik minggu ini

PAPA HOMO

PEMBELA NASIB BANGSA MALAYSIA


SAYA PENYOKONG BN/UMNO DULU KINI DAN SELAMANYA